0

سوالات متداول

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب رزدینو برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در کامنت های همان محصول مطرح کنید
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت و یا ارتباط با ما به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. سیگما در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
    • تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  4. پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و رزدینو هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید تیم رزدینو و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از فروشگاه حذف خواهد شد.
    • تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از رزدینو خریداری کند.
  8. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.