آموزش ساخت پاور بانک | بخش اول – نکات مهم

اطلاعات اولیه ساخت پاور بانک حرفه ای

سلام من اومدم با یک آموزش باحال دیگه? با ما همراه باشید تا در رزدینو به نحوه ی ساخت یک پاور بانک یا همون بانک انرژی در منزل بپردازیم.لازمه بگم که ساخت پاور بانک حرفه ای نیازی به دانش و اطلاعات اولیه ای نداره پس جای نگرانی نیست کافیه طبق آموزش های رزدینو مرحله به مرحله پیش برید و یک پاور بانک خوب و خوشگل بسازید❤.

آموزش ساخت پاور بانک

چند نکته راجب پاوربانک قبل از ساخت و یا خرید
  1. به محلی که پاور بانک رو باهاش شارژ میکنن میگن Micro USB که ورودی حساب میشه و اونی که به گوشیتون وصل میکنید تا شارژ بشه میگن خروجی یا پورت USB.
  2. پاور بانک ها میتوانند دارای 2 خروجی همزمان و یا بیشتر جهت شارژ دستگاه شما باشند.
  3. ولتاژ خروجی تمامی پاوربانک ها یکسان است (5ولت) در نتیجه تمامی گوشی ها و دستگاه های شارژی را میتوانید بدون نگرانی به آن ها وصل کنید.
  4. تفاوت خروجی های پاوربانک ها در جریان آن ها میباشد که معمولا 2 نوع است ( 1 آمپر ) و ( 2 آمپر ).
  5. در صورتی که گوشیتون رو به جریان بیشتر یعنی 2 آمپر وصل کنید سریعتر شارژ میشود. اشتباها در بین مردم مشاهده میشود که خروجی با جریان بیشتر را ولتاژ بیشتر میخوانند در صورتی که توضیح دادیم ولتاژ خروجی ها کاملا یکسان اند.آموزش ساخت پاور بانک
  6. ظرفیت پاور بانک شما را تعداد باطری ها و جنس باطری ها مشخص میکنه که البته این باطری ها طبق اصول خودشون باید به هم وصل بشن. این قسمتش خیلی مهمه مراقب باشین خرابکاری نکنین?.
    (منظور از ظرفیت میزان انرژی ذخیره شده داخل بانک انرژی هست که هرچی بیشتر باشه تعداد دفعاتی که گوشی شما را شارژ میکنه بیشتره).
  7. اگر تصمیم دارید یک پاوربانک آماده بخرید اینو بدونین که ظرفیتی که روی اونا نوشته اسمی هست و در عمل به علت افت توانی که داخل خود پاور بانک ایجاد میشه میزان انرژی کمتری رو به شما میده پس فکر نکنید که پاور بانکتون خرابه!
  8. به علت اینکه باطری های شارژی عمر مفیدی دارن که کلی وقت تو انبار و فروشگاه و… بودن و معمولا باطری های توی پاور بانک ها از نوع ارزون هستن ما خودمون ترجیح دادیم که باطری مرغوب از بازار خریداری کنیم و یک قاب آماده پاور بانک هم بگیریم و مثل آب خوردن صاحب یک پاور بانک با کیفیت بشیم?.
✔ با رزدینو همراه باشید در بخش بعدی آموزش ساخت پاور بانک.
amirasdino

amirasdino

چه اهمیتی دارد که چه کسـی هسـتم و یـا چه جنسـیتی دارم و یـا چنـد سال عمر کرده ام و یا کجا زنـدگی می کنم و از چه قوم و یا نژادی هسـتم یا حتی چقدر درآمد دارم ... تنها کاری که با دانسـتن این جزئیات می توان انجام داد ، قضـاوت کردن است! من یـک علاقه منـد به وب و دنیـای تکنولـوژی هسـتم و خوشـحال میشوم اگر بتوانم به دیگران کمک کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  مزایای عضویت در رزدینو :

✔️ دسترسی به فایل های دانلودی

✔️ دریافت پشتیبانی برای محصولات

✔️ مشاهده تمام مطالب کاملا رایگان

✔️ دسترسی آسان به آپدیت محصولات

✔️ بهره مندی از تخفیف های ویژه کاربران